Hulp nodig?
We helpen je graag verder
Heb je vragen? Gebruik de e-mail die hieronder staat of neem een kijkje bij de veelgestelde vragen. Staat je vraag er hieronder niet tussen bekijk dan hier nog meer vragen.
E-mail: support@tourdetietema.nl
Veelgestelde vragen
-
Het kan voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent met een product of dat je toch een verkeerde maat had besteld. Dat hoeft geen probleem te zijn. Stuur het pakket terug als een retourzending en bestel het door jou gewenste product opnieuw.
-
Binnen Nederland en België geldt een levertijd van 2 à 3 werkdagen. Voor pakketten naar een van de overige landen geldt een levertijd van 4 à 5 werkdagen. (Het kan zijn dat er andere levertijden gelden, dit staat bij de desbetreffende producten aangegeven).
-
Op dit moment kun je bij ons op vier manieren betalen, namelijk via: iDEAL, Bankcontact, Creditcard en PayPal.
-
Als jouw Tour de Tietema wielerkleding beschadigt of kapot is naar aanleiding van een ongeval, en het valt binnen de voorwaarden, dan kan je aanspraak maken op de crash replacements. Stuur een bericht naar crash@tourdetietema.nl om aanspraak te maken op deze service. Afhankelijk van het product, het aankoopbedrag en de verstreken tijd sinds de aankoop krijg je van ons een compensatie bij je volgende aankoop. De crash replacement geldt alleen voor de eerste bezitter van de kleding.